CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, December 21, 2008

Coan yang berlenggeng..



Kalau Ummi, Ummi kata, sexy. Tapi kalau Abah, dia kata, berlenggeng! Orang lain sejuk dalam rumah tapi Coan dengan selamba saja boleh pakai baju sleeveless. Tapi yang bestnya, Coan rajin pakai stoking! Ummi rasa, bukan sebab sejuk tapi sebab nak nampak anggun. Betul tak? Memang pun. Apa yang Coan buat sekarang, mesti sebab nak nampak cantik.


Bila sikat rambut, Coan tak suka cara Ummi sikat. Coan mesti belah lebih sikit dan biarkan rambut berjurai kebawah. Bila Ummi kata "serabut lah.." Coan kata, "takpe.. cantik!". Banyak kali Abah sakat nak potong rambut Coan dan semestinya maggie, Coan memang marah. Maklumlah Abah pernah tersalah potong sampai rupa macam lelaki anak Ummi hehehee..


Satu benda yang Ummi puji sikit, Coan lebih rajin layan Shahmey. Mungkin sebab Coan ni berjiwa lembut sikit. Jadi, boleh tahan dengan Shahmey yang agak keras tu. Cumanya, bila Shahmey buat Coan, Coan pun datang mengadu kat Ummi. Biasanya, Ummi ambik tak kisah pun sebab Ummi tahu, ada masanya, Coan suka ambik barang yang Shahmey tengah pegang.. :)

Monday, December 15, 2008

My 2nd child who likes to look pretty!



She is Ummi and Abah's 2nd child. Oh well.. we heard of the 2nd child sydrome. Sometimes, we don't agree with it but sometimes, we have to agree. Among all, she's different especially on this.


Look at her! The way she smiles. Oh dear.. Coan, Ummi always wanted to capture the moment you're talking to the mirror. It looked like you're talking to someone else. Ummi can't stop laughing seeing you speaking in English (in which Ummni not sure whether you really understand what you're talking about!) to the mirror. With lipstick and heavy powder on your face, you look like a clown to me. But, you like it. You thought you look pretty!


Anyway, you're always adorable to us.. Ummi and Abah in your own special way :).