CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Lilypie 6th to 18th PicLilypie 6th to 18th Ticker

Sunday, May 29, 2011

Oan nak mp3 pulak!


Bila Kakak mintak iPod, Coan mintak mp3. Coan ni macam kakak jugak. Banyak terpengaruh dengan kawan-kawan. Coan siap cakap pada Abah. Murah je Abah. mp3 tu 99 riyal aje! Oan tengok kat Jarir magazine tu. Amboi-amboi. Pandai anak-anak Ummi membelek katalog ya.

Ummi belek jugak tapi takdelah terfikir nak beli pun. Mungkin sebab kawan-kawan Ummi bukan berkejar membeli benda-benda macam tu. Mereka berkejar beli benda lain hehee.. *wink*.

Bila Kakak dapat ipod dan Coan tak dapat mp3, kakak bagi Coan guna handphone dia. Coan pun ada handphone tapi tak best sangat. Alaaa.. Coan guna handphone sebab nak dengar lagu. Sebab tu juga lah Coan nak mp3. Ummi bagi syarat. Kalau Coan nak guna mp3 untuk dengar lagu, no way! Tapi, kalau untuk dengar ayat2 dari surah Al Quran, Ummi bagi. Tak kiralah berapa harga mp3 tu. Nampaknya Coan diam lepas Ummi bagi syarat tu. Tahu dah, mesti tak suka lah syarat Ummi tu.

1 feedback:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)